A színpadkép is folyamatosan változó élő installáció, melyben a táncosok néha csupán jelen vannak, máskor egymást koreografálják vagy animálják. A szerepek állandóan cserélődnek, az irányítás és a szabad akarat is folyékonnyá, újabb nyitott kérdéssé válik, hogy a következő pillanatban megint a fonákjába fordulhasson minden, amit eddig egyértelműnek hittünk.
Mészáros Máté új produkciójában az alkotók a testet dinamikus tárgyként közelítik meg, a játékteret, mint állandóan változó tájképet. A tárgyak, testek, fények és hangok egymásra hatása hozza létre az élő, folyamatosan változó tájképet. A test nem érez, nem keres, csak mozog, végrehajt.
Alkotók, előadók: Bakó Tamás, Kelemen Patrik, Mikó Dávid, Téri Gáspár, Mészáros Máté
Zene: Porteleki Áron
Fénytervező: Bányai Tamás
Díszlet kivitelezés: Éltető András
Konzultáns: Vadas Zsófia Tamara
Koreográfus: Mészáros Máté
Producer: SÍN Kulturális Központ
Külön köszönet: Fischer Balázs, Horváth Nóra, Catarina Teixeira
Támogatók: SÍN Kulturális Központ, Trafó KMH, NKA, Budapest Főváros Önkormányzata, BVA Budapesti Városarculati Nonprofit Kft., Staféta, Füge Produkció
A produkció a Budapest Főváros Önkormányzata által meghirdetett Staféta program keretében valósult meg.
Mészáros Máté a Magyar Táncművészeti Egyetemen szerzett diplomát 1999-ben, ezután a Szegedi Kortárs Balettnél táncolt 3 évig, majd különböző európai társulatoknál fordult meg (CarteBlanche – Norvégia, Lanonima Imperial – Spanyolország, Ultima Vez – Belgium). 2014-ben tért vissza Magyarországra és ugyanebben az évben készítette Hinoki című előadását is, ami a Trafóban debütált. Az ezt követő teljes estés darabját 2018-ban mutatta be szintén a Trafóban United Space of Ambivalence címmel. Több európai tánc- és színházi társulattal dolgozik együtt rendszeresen vendég koreográfusként, valamint tanít, workshopokat tart profi táncosoknak. Koreográfiáira jellemző a magas szintű fizikalitás, a test mint szerkezeti egység használata.